Enviat per drupal el dl., 27/05/2019 - 19:06

SAC

A Núñez i Navarro posem a la seva disposició el nostre Servei d’atenció al client (SAC), amb la finalitat d’oferir-li una gestió d’incidències més ràpida i eficaç, així com facilitar-li el nostre servei postvenda. Pot trucar-nos o escriure’ns. Atendrem personalment les seves sol·licituds i tramitarem les seves incidències o avaries, mantenint-lo informat de l’evolució del seu cas.

CONTACTE

INCIDÈNCIA TÈCNICA:

• Habitatges: 93 363 69 53 / sac@nyn.es

• Oficines, locals o pàrquings: 93 363 69 55 / sac@nyn.es

ATENCIÓ COMERCIAL:

• Habitatges, oficines, locals: 93 405 01 01 /  inmo@nyn.es

• Pàrquings: 93 363 69 59 /  infoparkings@nyn.es

HORARI TELEFÒNIC

• Dilluns-Dijous (8:00h a 20:00h)

• Divendres (8:00h a 17:00h)

Fora de l'horari laboral, així com caps de setmana i dies festius, contactar únicament per a notificar incidències i avaries urgents en habitatges i oficines.

sac

 

 

 

 

Protecció de Dades de Caràcter Personal

A “JOSEL S.L.U” tractarem les seves dades per a poder atendre i respondre les seves consultes, sol·licituds i possibles reclamacions. Pot conèixer amb el degut detall tota la informació legal en matèria de Privacitat, i en especial com exercir els seus drets d'accés, rectificació, supressió, limitació i oposició, en la nostra Política de Privacitat.

Enviï'ns la seva incidència

Webform

Webform
*Tots els camps són obligatoris